Driftsmeldinger for FS og tilgrensende systemer

Her finner du driftsmeldinger for FS, webapplikasjoner og andre tilgrensende systemer. Meldingene tas bort når de ikke lenger er aktuelle.

Oppdages driftsstans, treghet i systemet, feil i systemet eller lignende ved en institusjon, skal FS-kontaktpersonen kontakte fs-support@fsat.no (RT-kø) omgående.

Driftsmeldinger.

10.07.2018: Problemer med bestilling av digitale karakterutskrifter fra Studentweb

Signeringstjenesten for digitale karakterutskrifter fra både Studentweb og Vitnemålsportalen var nede fra ca. 12 fredag 6. juni og fram til ca. kl. 10 mandag 9. juni. Signeringstjenesten skal nå fungere som normalt, noe som gjør at nye bestillinger via Vitnemålsportalen fungerer. Vi opplever imidlertid fortsatt problemer med produksjonen av digitale karakterutskrifter bestilt via Studentweb. Bestillingene blir registrert, men ikke produsert. Vi jobber med å løse problemet.

11.07.2018: Feilen er nå løst.

 

28.06.2018: Problem med at FS-klienten avsluttes med feilmeldingen 'Fatal Disk Error',

Det jobbes med å finne løsning. Feilen i FS er nå løst.

 

22.05.2018: FS-Klientversjon 8.09 er lagt ut i produksjonsbasene.

Oversikt over endringene

 

15.05.2018: FS-klientoppgradering 8.1.2 er lagt ut i demobasene

Oversikt over endringene

Planlagt nedetid

Tips: Klikk på aktuell kolonnetittel for å sortere listen alfabetisk/kronologisk.

Dato for oppgradering/nedetid Tidspunkt Beskrivelse Dato varslet VPD-base
         

Publisert 13. des. 2017 08:30 - Sist endret 11. juli 2018 13:59